سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کف کاذب

 

کف کاذب برای پوشش تاسیسات

·          این نوع کفپوش ها معمولا در سالن های صنعتی و مراکز کامپیوتری و مخابراتی مانند کف کاذب اتاق سرور مورد استفاده قرار می گیرند.

·          هدف از استفاده از آنها ایجاد پوشش مناسب برای کابل های برق و شبکه کامپیوتری است

·          این نوع کف کاذب آنتی استاتیک بوده و مقاومت بالایی در برابر حریق دارند.

·         این کفپوش ها معمولاً از PVC یا مشمع کف اتاق، مکالوم، فرمیکا HPL، سنگ مصنوعی، چوب یا آلومینیوم ساخته می شوند.

کف کاذب اتاق سرور

کف کاذب برای حمل و نقل آب های سطحی

·         این نوع کف‌های کاذب اغلب مشبک یا چسب ‌دار هستند و در سالن‌های شیمیایی، آزمایشگاه‌ ها، کارخانه‌های گالوانیکی و دارویی و مواد غذایی و حتی اطراف استخرها و اماکن ورزشی عمومی در کشورهای شنی و بارانی نصب می‌شوند.

·         این نوع کف معمولاً از کاشی های پلاستیکی یا استیل ضد زنگ و پایه های فولادی و آلومینیومی یا پلاستیکی ساخته می شود که اغلب به عنوان کف کاذب ثابت در کارخانه ها یا فضای باز استفاده می شود.

·         از خواص مهم این کفپوش ها می توان به مقاومت بالا در برابر فضای آزاد و اشعه UV، امکان نصب بر روی سطوح سیمانی، مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی و قلیایی و همچنین مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت اشاره کرد.

کف کاذب مخصوص نصب گرمایش از کف و کاهش رطوبت

·         این نوع کف کاذب معمولا دارای پایه های بسیار کوتاه و کاشی های نازک می باشد

·         برای بارهای سنگین خیلی مناسب نیستند اما برای انتقال حرارت بسیار مناسب هستند

·         سطح آنها معمولا از موادی مانند پارکت، اچ پی ال، سرامیک و کفپوش چوب پنبه ای ساخته می شود.

·         این نوع کف کاذب معمولاً ثابت بوده و پس از نصب امکان جابجایی آسان کاشی ها وجود ندارد.

·         این نوع کف های کاذب عایق صوتی خوبی هستند

·         در برابر رطوبت، مواد شوینده و آفات بسیار مقاوم هستند

کف کاذب برای روشنایی ساختمان

کف سازی سوله و زیرسازی ساختمان ها از جمله بارهای تحمیل شده به ساختمان است که با استفاده از انواع جدید کف کاذب می توان آنها را رفع کرد.

·         این نوع کف کاذب قابلیت نصب بیشتر در غرفه های نمایشگاهی را دارد و به دلیل طراحی خاص خود مقاومت بسیار خوبی در برابر بارهای جانبی دارد و کاملا مستقل از محیط بدون نیاز به شاسی یا تکیه قابل نصب می باشد.

·         یکی دیگر از مزایای این کف کاذب قابلیت نصب آن بر روی سطوح ناهموار است. این نوع کف کاذب اغلب با استفاده از چسب بتن مستقیماً بر روی سقف های بتنی نصب می شود و نیازی به زیرسازی ندارد.

·         در این نوع کفپوش ها معمولا از کاشی های ساخته شده از گرانیت مصنوعی، سنگ مرمر مصنوعی و چوب فشرده استفاده می شود و برای اماکن اداری مناسب است.

·         این کف کاذب ها معمولاً به خوبی متحرک هستند و در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.این نوع کف کاذب ویژگی های سایر طبقات را نیز دارد.